Reklamace

Vyskytne-li se na Vámi zakoupeném zboží vada, která spadá do záruky, spojte se s námi, prosím, prostřednictvím kontaktů uvedených na stránce. Zboží bude vyměněno, pokud není již na skladě, bude zákazníkovi vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se započítává cena poštovného a balného.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí!
Kupující má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Pokud je zjištěno poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.

V případě poškození zboží přepravcem (Česká pošta, DPD) nás prosím kontaktujte, dále probíhá reklamace dle reklamačního řádu daného přepravce.

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo. Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že: Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný. • V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili. Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený. • Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.

Naše firma nezodpovídá za zdržení či zrušení dodávky z důvodu Vámi nesprávně zadaných či dopředu neověřených údajů jako je adresa příjemce, výskyt na uvedené adrese, telefon příjemce apod.4
Reklamace přijímáme pouze písemně emailem a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení. Vyhrazujeme si právo na vyřízení reklamace do dobu 24 hodin po oznámení. Vyjádření k reklamaci probíhá opět písemnou formou.

Reklamační řád, Česká pošta a GLS

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.

Platnost obchodních podmínek

Obchodní podmínky jsou platné od data vyhlášení. Jakékoli změny jsou možné písemnou formou. Jednotlivá dílčí ujednání, která mění tyto obchodní podmínky, jsou platná pouze, pokud dojde k jejich písemnému potvrzení prodávajícím.

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli měnit obsah těchto obchodních podmínek bez předchozího upozornění. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím těmito obchodními podmínkami neupravené se řídí příslušnou legislativou České republiky

Od 1. ledna se kupní smlouva při nákupu v e-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Dosud byla tato část sporná, někteří tvrdili, že smlouva vzniká odesláním objednávky, ostatní, že až po jejím potvrzení. V praxi to znamená, že internetový obchodní musí dodat produkt, který si zákazník objednal. Jedinou výjimkou je vyprodání zásob. Povinnost potvrdit objednávku stále trvá.

Upozornění

Milé zákaznice, od 5. 9. do 20. 9. trávím dovolenou mimo domov. Vaše objednávky uskutečněné v době dovolené budou vyřízené po 21. 9. 2024.
Děkujeme za pochopení, Dekorace Janina